27 d’oct. 2013

Dia de moto

Fa anys que vaig amb moto i sempre que surto amb els col·legues, a fer un volt, em pregunto per què hi vaig. Ningú pot negar que, viatjar amb les dues rodes no està exent de perills. La moto és inestable; en la moto si passa fred a l'hivern i calor a l'estiu. Amb la moto no pots parlar amb la teva parella ni amb els amics... En resum, anar no és gens fàcil. Llavors, que té la moto? la veritat, poquetes coses...

Jo el que trobo és que amb la moto els paisatges estan més vius i que cada quilometro avançat és un quilometre de "picar pedra", això m'agrada.
Una altra cosa favorable és que, per allunya-te de les carreteres més transitades, els moteros  circulem per carreteres petites que estan vorejades d'arbres centeraris, de camps de conreu tradicionals i de pobles tranquils, on els seus habitants giren el cap al sentir-te circular i ens creuem els ulls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada