9 de maig 2012

Una terraza con vistas en Dakar

Poc a poc, les experiències del viatge al Sàhara van quedant al darrera. Alguns records van perdent-se i només puc agafar-me per no convertir-los nomes en un albun de fotos, als dibuixos i notes que vaig fer. Un viatge són olors, pols,.. al Sàhara molta pols,.. i persones. En el meu blog de viatges intento explicar aquestes altres fotos...la carn recent morta i la pau d'una terrassa amb vistes....



Aquest dibuix el vaig realitzar minuts abans del sacrifici.....la festa per la seva mort contrastava amb les meves contradiccions....em dolia la seva mort però l'entenia,  la carn em va encantar....Viatjar és això, mirar de front les idees que portem a la motxilla i posar-les en entredit.

Si voleu seguir el meu viatge a la casa del meu amic Jou al Senegal visiteu el blog:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada