4 de nov. 2012

Autoconstruccions


Dibuix i fotografies d'autoconstrucció dels afores de Barceloma, molt aprop de Montcada

El meu amic David Oller http://www.zurilla.net/ va tenir una idea genial. Jo diria que una de més, ja que ens té acostumats a elles. La última és la creació d'una xarxa de cabanes pel tot el mon on, d'una manera lliure, un pogues anar a dormir. Aquestes cabanes haurien d'estar en llocs especials i fora d'una gestió amb ànim de lucre.

Tan ell com jo, tenim interés per aquesta mena de construccions que van des de les màgiques cabanes dalt d'un arbre a la divertida cabana del 7 nans. Però no hem d'oblidar les altres cabanes, les dels camps de refugiats de l'Africa o les "chaboles" dels barris perifèrics de les grans ciutats. Totes, unes com les altres, estan construides amb enginy i totes tenen la voluntat de fer la vida més fàcil a les persones que l'habiten.

 

1 comentari:

  1. bon dia Pere digam Ollé sin la r i el meu e mail david@zurilla.net i per contactes cabañistics, el concepte de sense anins de lucre NO i la vida mes facil a les persones que per desgracia l´habitan penso que millor habitar en un petit pis amb vitas al mar, el concepte seria el de INTERCAMBI PASSATGER . . . moltes gracies per la teva referenca en el teu estimat blog TENIM QUE CONTIUAR FENT FEINA amb aquest tema, perque tenim la edad i la crisi no ens deixar anar de vacances. (recodes quant dormiem a la cove del oso a Andorra ? o el sotdel bac ? PETONS David Ollé olé ole olé estic ple de bones idees. hum hum.....

    ResponElimina