15 d’abr. 2012

Desiertos dibujados


La Primavera Arab arriba fins i tot al Marroc

Durant el mes de març vaig recorre el nord est d'Africa. L'objectiu era travessar el Sahara amb transports públics. Vaig planificar una ruta que lligava les capitals que es troben entre Marraqueix i Dakar. Després vaig animar-me i no vaig parar fins a Ziguinchor. En total van ser uns 3000 quilimetres...de molta pols, de molt paisatge monòton, de fronteres arbitraries, de miseria i de tensions.  Però també de molt enginy dels pobles autòctons per sobreviure en condicions difícils i amb moltes ganes de viure.

Fa uns temps vaig obrir un blog que recull l'afició per dibuixar i per fotografiar mentre viatjo. En aquest blog he recullit el viatje, en forma de dibujos, texts i fotografies. Han estat 3000 quilometres per una zona que m'atreia i que després de coneixer-la m'ha apassionat.





Mohamed, jove Senegales, estudiat

He dividit el viatge en tres apartats, la presahariana, titulada Suerte Loca que ja he penxat en el blog, la del Sahara, amb el nom de Desert i la de l'Africa Noire.

Si voleu veure aquest document entreu en el lik que us adjunto.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada